5 راه خلاص شدن از بوی بد بدن


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ خوشه چین خوش اومدین امیدوارم که از مطالبش خوشتون بیاد اینجا میتونین هوشتون رو بررسی کنید خودتون رو روانکاوی کنید خودتون رو زیبا تر کنید اهنگ music گوش کنید چت chat کنید نظرتون رو بگید و......

نظر شما درباره مطالب ...؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 82
:: کل نظرات : 53

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 10
:: بازدید هفته : 8
:: بازدید ماه : 904
:: بازدید سال : 2603
:: بازدید کلی : 32665

RSS

Powered By
loxblog.Com

downlod * screen saver * wallpaper * pictur * mobile عکس ، عجایب ، تستها ، روانشناسی ، حکایت

5 راه خلاص شدن از بوی بد بدن
ساعت 21:11 | بازدید : 1042 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

.

   4 اگر وقتي خوابيد دهانتان باز مي‌ماند...

خوابيدن با دهان باز باعث مي‌شود جدار داخلي دهان خشك شود و سلول‌هاي مرده بتوانند روي زبان، لب و لثه‌ها متراكم شده و سپس تجزيه شوند و فردا صبح دهان شما بو بگيرد.

راه‌حل: صبح‌ها مسواك يزنيد و نخ دندان بكشيد و نصف فنجان آب ليموي تازه قرقره كنيد تا باكتري‌هاي بوزا را از بين ببرد؛ سپس ماست ساده شيرين نشده ميل كنيد، زيرا حاوي باكتري‌هاي لاكتوباسيل است که با باكتري‌هاي بدبوي دهان وارد رقابت مي‌شود و جاي آنها را مي‌گيرد. مخلوط ماست و آب‌ليمو هم بوي بد را خنثي مي‌كند و اثر آن 12 تا 24 ساعت خواهد ماند.

5 اگر فقط دئودورانت مي‌زنيد...

هنگام خريد دئودورانت‌هاي زير بغل برچسب محصول را به دقت بخوانيد و مطمئن شويد كه ضدعرق هم دارد ياخير. دئودورانت‌هاي معمولي تنها به‌طور موقت بوي بد را مي‌پوشانند اما از عرق كردن جلوگيري نمي‌كنند.

راه‌حل: راستش زير بغل شما فقط به ضدعرق احتياج دارد اما اگر دوست داريد بو‌هاي خنك اقيانوسي هم داشته باشيد، محصولي را انتخاب كنيد كه هم دئودورانت و هم ضدعرق داشته باشد و اگر شما از آن دسته افراد هستيد كه زياد عرق مي‌كنند، به‌خصوص در روزهاي تابستاني كه ديگر پوست چسبناك مي‌شود، ضدعرق را قبل از خواب استعمال كنيد. در طول شب بدن كمتر عرق مي‌كند در نتيجه مواد آلومينيومي ضدعرق شما وارد غدد عرق مي‌شوند و به مدت 24 ساعت اثر خود را بر جاي مي‌گذارند حتي اگر فردا صبح دوش بگيريد. همچنين مي‌توانيد به يك متخصص پوست و مو مراجعه كنيد و از او بخواهيد برايتان محلول‌هاي ضدعرق قوي حاوي آلومينيوم كلرايد تجويز كند.

 
 

 

 



6 اگر داريد دارو مصرف مي‌کنيد...

بسياري از دارو‌ها ازضدآلرژي‌ها تا داروهاي فشار خون مي‌توانند سبب خشكي دهان - يكي از مهم‌ترين دلايل بوي بد دهان شوند و به علاوه، ممكن است از عمل استيل كولين (يکي از ميانجي‌هاي شيميايي در مغز) جلوگيري كنند.

راه‌حل: از پزشك معالج‌تان بخواهيد برايتان دارويي تجويز كند كه خشكي دهان جزو عوارض جانبي آن نباشد. همچنين براي تحريك ترشح بزاق هرازگاهي در دهانتان آب بچرخانيد. مصرف قهوه‌تان را محدود كنيد و سعي كنيد بيشتر از بيني‌تان نفس بكشيد. از OTC‌هاي حاوي كربوكسي متيل سلولوز يا هيدروكسي اتيل سلولز استفاده كنيد تا بزاق شما غليظ‌تر شود.




:: موضوعات مرتبط: 5 راه خلاصی از بوی بد بدن , ,
|
امتیاز مطلب : 85
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: